banner18

banner19

14.11.2016, 11:28

Yine Bir Gün Yollardayım

Sayın Okuyucu;

Siz bu yazıyı okuduğunuzda ben çoook uzaklarda olacağım yine. Yine diyorum çünkü geçen yıl tamda bu zamanlarda böyle uzak bir yere, Tayland'a gittiğimde bu cümleyi okumuştunuz. "Hayat sana güzel" "Seni hiç çalışırken görmedim zaten" "yine mi tatil?" diyenler olacaktır. Evet. Yine tatile gidiyorum. Bu sefer Tayland kadar uzak bir yer olmasa da uzak sayılabilecek bir yere gidiyorum. Hayır! Gittiğim yeri söylemeyeceğim. Çünkü o ülkenin adını duyar duymaz erkeklerde muzip bir gülümseme ile beraber "Vay abim benim; demek .......'ya gidiyorsun ha, yakışır. Cennete gidiyorsun cennete" kelimeleri ağızdan dökülüyor. Herkes bu anlama yakın kelimeleri, bazen sırasını değiştirerek söylüyor ama anlam aynı. Kadınlar ise "Sen de diğer erkekler gibisin. Aklınız fikriniz oraya çalışıyor" diye ekşimiş bir yüzle bakıyorlar. Hatta biri "Deniz ben seni duygusal, romantik ve diğer erkeklerden çok farklı kafa yapısına sahip biri zannetmiştim. Doğrusu çok büyük hayal kırıklığı oldu" demişti.

......'daki arkadaşlarım beni birkaç kere davet etmişlerdi. Biri onların Türkiye'de çektiği bir belgeselin galası, diğeri de yine Türkiye'de çektikleri fotoğraflardan oluşan bir sergiydi. Ancak o dönemde rahmetli kız arkadaşıma" .... 'da arkadaşlarım var, beni davet edip duruyorlar, onları ziyarete gidebilirim bir ara" dediğimde "Sen beni gerizekalı mı sanıyorsun! Oraya seni asla tek göndermem, gidersen de aramızda her şey biter" demişti. Aramızda bir şey kalmadığına göre artık ...'daki arkadaşlarımın oranın geleneklerine göre yapacakları düğüne gönül rahatlığı ile gidebilirim.

 

Yurt dışına çıkmak öyle kolay değil eskisi gibi. En az bir ay önceden bir sürü izin almak zorundasınız. Çalıştığım kuruma izin için başvurduğumda idareci 'vayy hocam demek ...'ya ha! Sen var ya sen! Ne şanslısın!" dedi muzipçe gülerek. "Abi siz de gelin madem" dedim. "Abi ben evliyim ne yazık ki" diye iç geçirdi.

Kendi kurumumdan bir üst kuruma iznimin izni için başvurduğumda oradaki yeşil gözlü güzel kız dilekçemde yazdığım " senelik iznimin 10 gününü ...'da geçireceğimden " cümlesini okuduğunda gülmemek için dudaklarını ısırdı. Amirimin amiri " iyi eğlenceler doktor bey" diye göz kırptı. " Efendim oradan size ne getireyim?" diye sordum. " İçimden geçen şeyi getirirsen yengeni boşamam lazım" dedi.

Sonra iznimin izninin izni için gittiğim daha üstteki kurum “Valla evraklarınız incelememiz birkaç gün sürer" diye söyleyince " oraya düğüne gideceğim. Rica ediyorum bana yardımcı olun" diye yalvarmalı birkaç cümle sarf ettim. Oradaki görevli, "Hocam sen ...' ya gidecen de ben senin evrakları yetiştirmem mi? Bizzat ben elden takip edeceğim" diye göz kırptı. Akabinde "Kaç erkeğe oraya gitmek nasip olur değil mi?" deyip mendille ağzının kenarından akan suları sildi.

Hasılı ben gideceğim yerin adını vermeyeceğim.

Boşuna ısrarcı olmayın! Hem aklınızdaki imajım bozulmasın hem de erkek okurlarımı kıskandırıp, kadın okurlarımı kızdırmak istemem. Oradan yazı falan da yazmayacağım. Çünkü biliyorum ki yazacaklarım gazetemiz yayın kuruluna hakim kadınlar tarafından makaslana makaslana parça pinçik edileceğinden geriye bir yazı kalmayacaktır.

Ben keyfime bakayım, siz de biraz başka yazarlar okuyun. Ha "yav seni özleriz en azından bir şeyler karala diyorsanız-ki bu pek kuvvetli bir ihtimal değil- ve ben de gezmekten, tozmaktan boş vakit bulursam, yazarım.

Bulamazsam bana kızmayın. Dünya malı dünyada kalır. Yaptığınız şey de yanınıza kar kalır. Sağlığınız yerinde, imkanlarınız da varken yiyin, için ve gezin.

İnanın bana bırakacağınız miras için kimse size çok da rahmet okumayacaktır.

Tekrar görüşünceye dek, sağlıcakla kalın.

Yorumlar (0)
6
açık
Günün Anketi Tümü
Türkiye'de uygulanacak Çin menşeli Sinovac aşısını yaptırır mısınız?
Türkiye'de uygulanacak Çin menşeli Sinovac aşısını yaptırır mısınız?
Namaz Vakti 18 Ocak 2021
İmsak 06:53
Güneş 08:19
Öğle 13:27
İkindi 16:02
Akşam 18:24
Yatsı 19:45
Puan Durumu
Takımlar O P
1. Beşiktaş 18 38
2. Fenerbahçe 17 35
3. Gaziantep FK 18 34
4. Galatasaray 18 33
5. Hatayspor 18 31
6. Alanyaspor 18 30
7. Karagümrük 18 27
8. Trabzonspor 18 27
9. Antalyaspor 19 25
10. Malatyaspor 18 24
11. Sivasspor 18 23
12. Başakşehir 18 23
13. Konyaspor 18 22
14. Göztepe 18 22
15. Kasımpaşa 17 22
16. Rizespor 18 21
17. Gençlerbirliği 18 19
18. Kayserispor 18 16
19. Ankaragücü 17 15
20. Denizlispor 18 14
21. Erzurumspor 18 13
Takımlar O P
1. Giresunspor 17 35
2. İstanbulspor 17 34
3. Samsunspor 17 33
4. Altay 17 32
5. Adana Demirspor 17 31
6. Tuzlaspor 17 30
7. Ankara Keçiörengücü 17 28
8. Altınordu 17 28
9. Bursaspor 17 27
10. Bandırmaspor 17 24
11. Adanaspor 17 21
12. Ümraniye 17 20
13. Boluspor 17 19
14. Menemen Belediyespor 17 16
15. Balıkesirspor 17 16
16. Akhisar Bld.Spor 17 13
17. Ankaraspor 17 9
18. Eskişehirspor 17 3
Takımlar O P
1. M. United 18 37
2. Man City 17 35
3. Leicester City 18 35
4. Liverpool 18 34
5. Tottenham 18 33
6. Everton 17 32
7. Chelsea 18 29
8. Southampton 18 29
9. West Ham 18 29
10. Aston Villa 15 26
11. Arsenal 18 24
12. Leeds United 18 23
13. Crystal Palace 19 23
14. Wolverhampton 19 22
15. Newcastle 17 19
16. Brighton 19 17
17. Burnley 17 16
18. Fulham 17 12
19. West Bromwich 18 11
20. Sheffield United 19 5
Takımlar O P
1. Atletico Madrid 16 41
2. Real Madrid 18 37
3. Barcelona 18 34
4. Villarreal 18 32
5. Real Sociedad 19 30
6. Sevilla 17 30
7. Granada 18 27
8. Celta de Vigo 18 23
9. Cádiz 18 23
10. Real Betis 18 23
11. Levante 17 21
12. Athletic Bilbao 18 21
13. Getafe 17 20
14. Valencia 18 19
15. Eibar 18 19
16. Deportivo Alaves 18 18
17. Real Valladolid 18 18
18. Elche 16 16
19. Osasuna 18 15
20. Huesca 18 12